Pigen med de grønne øjne (Almindelig sex)
Erotiske noveller skrevet af  Marco

Udgivet: 28-02-2021 00:01:00 - Gennemsnit: 4,87  Udskriv
Kategori(er): Biseksuel | Pigesex | Almindelig sex | Oralsex | Offentlig | Onani | Sensuel Erotik
Antal tegn:14745
Del

7. Farvel min elskede

Jeg vågnede ved at Cath lå gnubbede sin lille numse mod mit skød. Det var ved at lysne en smule mod øst, så klokken var nok omkring halv 6. Cath sov i et par små trusser og min gamle sweatshirt, som var alt for stor til hende. Jeg tog hånden ind under den og begyndte at kærtegne hendes ene bryst. Hun kom med en lille støn af vellyst, da jeg nulrede hendes brystvorter. Den var hård og dejlig at røre ved.

Cath tog sin hånd ned til min pik og klemte den forsigtigt. Vi lå lidt i ske og nød hinandens kærtegn. Jeg kyssede hendes nakke og nippede lidt i hende øre. Cath begyndte at spinde som en lille liderlig hunkat. Jeg kendte hende så godt og vidste, at hun snart ville have mig på besøg.

Jeg flyttede hånden ned mellem hendes ben og lod fingrene glide over hendes revne uden på trussen. Hun var allerede lidt våd. Hun stønnede lidt højere, da mine fingre fik flyttet trussen væk fra selve revnen, og jeg kunne få en finger mellem hendes små fugtige skamlæber. Cath løftede sit ben lidt så min pik kunne komme ind mellem dem.

Bevægelsen fik det store vattæppe, som vi alle tre havde over os, til at glide ned fra vores overkroppe. Det vækkede Elena, som lå på sin ene side med front mod os. Hun missede lidt med øjnene men kunne hurtigt fornemme, hvad vi havde gang, for hun smilte frækt til os.

”Oh you two… you behave like animals”, sagde hun med en søvnig stemme.

Min forhud var allerede gledet helt tilbage og min glans var helt fri. Jeg fik presset pikhovedet ind i Caths skedeåbning og pikken kom lidt ind. Cath udstødte et lille støn, da hun mærkede det. Langsomt begyndte jeg at kneppe hende bagfra, mens vi begge lå på siden.

Elena tog tæppet væk fra os, så hun bedre kunne se os. Hun begyndte at ligge og kæle med sig selv, mens Cath lå og fik min pik. Elenas ene hånd havde fundet ned til sin mørke dusk og ind til de fugtige skamlæber.

Selvom det var en lidt akavet stilling, så kneppede jeg Cath hurtigere og hurtigere. Et par gange kom jeg for langt ud og min pik gled i stedet op mellem de våde kønslæber og stimulerede hendes klit. Men Cath pressede den så tilbage og op i skeden.

Elena havde lagt sig om på ryggen og lå med spredte ben, mens hun onanerede vildt med sit hoved vendt mod mig og Cath, der lå og kneppede ved siden af hende. Der gik ikke lang tid, så kom vi alle tre, højt og stønnende på den lækreste måde.

Vi fik kysset hinanden godmorgen og gik ned til vandet, hvor fik en frisk morgen dukkert. Vi gik derefter hen til den fjerneste ende af stranden, for at se solen stå op i øst. Det var en smuk helt stille morgen, der lovede, at det nok skulle blive en meget varm dag igen. Da vi havde siddet lidt og nydt det smukke syn, gik vi tilbage til vores lille grotte. Jeg gik i gang med at lave lidt morgenmad, mens pigerne gik ned til vandet.

Vi spiste lidt morgenmad sammen og efter en sidste svømmetur i havet, pakkede vi sammen og begav os tilbage til Batsi. Cath og Elena skulle være i restauranten klokken 10 for at åbne til frokost.

Jeg frygtede lidt for dagen, som var vores sidste hele dag sammen. Næste formiddag skulle jeg nå en færge tilbage til Rafina og om eftermiddagen havde jeg plads på et fly tilbage til København. Jeg vidste, at det ville blive hårdt at komme igennem. En del af mig ønskede slet ikke at rejse, at jeg bare kunne blive sammen med Cath og Elena i mit græske paradis. Men jeg vidste også, at det måske kun havde været så skønt og fantastisk, fordi vi alle tre vidste, at det kun var for en periode, og at Cath og Elena fik hinanden, når jeg var rejst.

Pigerne arbejdede hele eftermiddagen i restauranten. For at bruge tiden til noget fornuftigt gik jeg ned til Mikis i strandbaren. Det var ikke fordi han havde brug for hjælp, der var ikke så mange gæster her sidst på sæsonen. Men det hjalp mig med at lede mine tanker væk fra det farvel, som jeg vidste vil komme til at gøre så ondt.

Om aften spiste vi restauranten. Egentlig skulle det bare være Cath og mig, men alle vi kendte kom hen og sad ved vores bord lidt tid for at sige farvel til mig. Både Yannis og hans søde kone, Melina, prøvede flere gange at overtale mig til at blive. Mikis satte sig også fik skålet med os. Helt sødt så lovede han, at han nok skulle holde øje med Cath og passe på hende. Et par gange stod hun sammen med Elena og lige gav hinanden et hurtigt kys, og jeg vidste, at hun var i gode hænder.

Da de sidste gæster var gået, sad vi alle fra restauranten sammen ved et langt bord og snakkede og hyggede til langt ud på natten. Jeg tror den var over to, da Cath og jeg gik hjem til lejligheden. Vi var begge trætte og udmattede, så der gik kun kort tid, så faldt vi i søvn i hinandens arme.

Jeg sov lidt dårligt og vågnede tidligt. I lang tid lå jeg kun og betragtede Cath, som lå helt stille og uskyldigt ved siden af mig. Hun lignede en engel. Jeg tænkte tilbage på de vilde og helt fantastiske 9 uger, som jeg havde kendt den lille irske pige med de smukke grønne øjne. Fra den dag i slutningen af juni, hvor hun satte sig ved siden af mig i den gustne luderbar i Athen, hvor hun var en lille ulykkelig sjæl, der var havnet i en umulig situation, til nu, hvor hun på kort tid var vokset til en ung nysgerrig kvinde med mod på livet.

Hun talte efterhånden rigtig godt græsk. Endda så godt, at Elena og hun nogle gange talte græsk sammen. Måske lidt for at drille mig, som kun forstod en smule af, hvad de sagde, når de talte hurtigt. Hun var dygtig og vellidt i restauranten. Nogle gange hjalp også med i køkkenet, hvor Melina lærte hende om alle de gamle traditionelle græske retter.

Caths humør og sind havde også i løbet af ugerne også forandret sig. Den tristhed og melankoli, som i starten nogle gange greb hende, var nu nærmest forsvundet. Nok fordi at hun havde fundet trygheden i sin nye familie og det nære lille samfund i Batsi. Det virkede som om, at Cath havde fået bearbejdet meget af alt det ubehagelige, hun havde oplevet og været udsat for det sidste års tid, inden jeg havde mødt hende.

Cath vågnede og missede med øjne.

”Good morning, luv”. Jeg elskede hendes lille syngende irske accent.

Vi kyssede og krammede vores nøgne kroppe mod hinanden. Vi lå længe bare helt stille og så ind i hinandens øjne.

”I want to feel you a last time”, sagde hun så med en lille svag stemme.

Cath lagde sig ned mellem min ben og begyndte, at slikke min pik. Hun vidste lige, hvordan hun skulle vække begæret og lysten i mig. Pikken begyndte langsomt at vokse i hendes lille mund. Hun kiggede hele tiden op på mig, mens hendes våde legesyge tunge forkælede mit pikhoved.

Da min pik var helt stiv og glinsede af hendes spyt og savl, skrævede hun ind over mig og førte mit varme hårde lem op i hendes våde kusse og sænkede langsomt ned over mig. Så lagde hun sig ned over mig, og vi krammede og kyssede igen. Begge vores underliv lå helt stille, bare med min hårde pik oppe i hende.

Helt stille begyndte hun at lave små bevægelser med numsen og klemte om min pik med hendes skede. Bevægelserne var næsten umærkelige, men de var der og gejlede os begge op. Caths velkendte små vellyst lyde kom i min mund, mens vi fortsatte med at kysse. Jeg lod mig bare flyde med af den skønne følelse som hendes dejlige lille krop frembragte. Hun styrede det fuldstændigt, hver gang jeg var lige ved at komme, lå hun helt stille, for så at genoptage de små roterende bevægelser med sit underliv, når jeg lige kom lidt ned igen.

”Come, my darling… let me have it…”, sagde hun, for at give mig lov til at komme.

Vi havde haft så ufattelig meget skøn sex i tiden sammen, så vi kendte hinanden så godt, at vi kunne få orgasme næsten samtidigt. Så da jeg lod min pik komme, så kom hun også. Men det dejligste var, at vi kom helt stille og i dejlig lang tid. Min pik pumpede i adskillige ryk og sprøjtede sperm op i hendes bløde indre, mens hun krampede og sitrede i hendes stille orgasme.

Vi lå længe sammen. Min pik begyndte at blive mindre, og jeg kunne mærke spermen dryppe ud mellem hendes kønslæber og ned på mine nosser.

Virkeligheden meldte sig igen, og vi stod op og gik i bad sammen.

Efter pakning og lidt oprydning tog jeg min rygsæk, og vi gik hånd i hånd over til restauranten. Yannis og Melena var også lige kommet. Elena ville køre os op til Gavrio, hvor jeg skulle med færgen til fastlandet. Det blev til et hurtigt men tårevædet farvel til de to dejlige mennesker, som havde taget så godt imod mig og især Cath.

En lille time senere stod vi ved kajen i Gavrio. Først sagde jeg farvel til Elena. Hun lovede mig igen, at hun ville beskytte og elske Cath med hele sit liv. Hun var ligeså berørt af situation, som jeg var, da vi krammede og kyssede hinanden. Og så kyssede jeg Cath farvel. Det gjorde ondt helt ind i min sjæl, at skulle sige farvel til den kvinde, som jeg elskede så højt. Selvom jeg kun var 22, så var jeg lige der overbevist om, at jeg aldrig ville møde en som hende igen. Vi begge tudede, da vi kyssede og krammede hinanden og ikke kunne give slip.

Et sidste kald lød fra kontrolløren, der stod og tog imod billetter, og vi måtte give slip på hinanden.

”Goodbye, my luv, I will allways love you”, sagde Cath som det sidste, da hun slap min hånd, og jeg gik om bord på færgen.

Færgen lagde hurtigt fra kaj. Jeg gik op på det bageste soldæk, hvor jeg kunne se Cath og Elena stå og holde om hinanden, mens de vinkede til mig. De blev stående på kajen indtil færgen var langt ude af havnen.

Epilog

Da jeg kom til Rafina hentede Niels mig. Vi havde lige tid til at spise frokost sammen med Adriana i Athen. Hun fortalte, at to dage tidligere havde politiet i en aktion anholdt hele familien, der havde luderbaren. Det viste sig at de også solgte stjålne varer gennem restauranten og der var også rygter om salg af narkotika.

Pigerne fra baren var nu i et krisecenter, hvor de fik hjælp. Flere af dem var illegalt i Grækenland, og Adriana frygtede, at de ville blive sendt ud af landet. Hun lovede, at hun ville prøve at undersøge om, hun kunne hjælpe nogen af dem, og måske gøre noget for Trisha, som Cath havde været særligt knyttet til.

Jeg kom hjem til Danmark og begyndte et par dage senere på universitetet. Selvom alt var nyt og spændende, og jeg mødte en masse nye unge mennesker på min alder, så var jeg ramt af en tristhed over mit farvel med Cath.

I lang tid, ja i flere år, var jeg af den overbevisning, at jeg aldrig ville kunne elske en anden kvinde igen. Først 3 år senere havde jeg et kort forhold til en dejlig svensk stewardesse, som viste mig, at der findes andre skønne kvinder, og jeg godt kan blive forelsket igen (læs evt. min novelle Stewardessen).

Jeg har lige siden 1986 holdt kontakt med Cath, og hun har holdt mig opdateret med, hvordan livet gik hos hende og Elena. Kort tid efter at jeg var rejst, flyttede de to piger sammen i en lejlighed i Batsi, mens de fortsatte med at arbejde for Yannis i restauranten.

Som jeg allerede vidste, så var Yannis en driftig herre med sans for gode forretninger. I 1986 var Andros forholdsvis uspoleret med ikke specielt mange turister. I løbet af næste år byggede han flere små guesthouses, som han lejede ud til turister, og i 1992 byggede han et lille hotel ved en skøn strand lidt længere ned af kysten. Elena og Cath overtog restaurationsdriften på hotellet, som blev vældig populært.

Cath skrev flere gange, at jeg skulle komme og besøge dem på Andros, men jeg kunne ikke få mig selv til det. Jeg frygtede nok mest af alt, at det ville komme til at gøre for ondt, men jeg nænnede ikke at skrive det til Cath.

Efter 12 år på Andros var Yannis og hans familie efter græske forhold ret velstående. Han elskede jo sin eneste datter, Elena og hendes livsledsager Cath uendeligt højt, så i 1995 købte han en græsk restaurant i Greenwich Village i New York, som Elena og Cath skulle drive. I løbet af de næste par år ændrede de to konceptet fra at være en traditionel græsk restaurant til et mere moderne køkken, men hele tiden med udgangspunkt i det græske. Det blev, så vidt jeg ved, en ret trendy restaurant.

I 1998 fik jeg et brev fra Cath, hvor der var et foto af en lille baby. Han var helt lyshåret. Bag på stod der ”Say hello to Mark Yannis Patrick”. Cath var nedkommet med en smuk lille dreng et par måneder tidligere. Cath var blevet insemineret med sæd fra en donor med danske aner, og både hun og Elena var enige om, at deres baby skulle hedde Mark.

Efter 10 år i New York solgte de restauranten og flyttede til de Boston, hvor de havde købt en ny og finere restaurant, som hurtig blev en af de mest populære i byens centrum. Igen fik jeg mig en overraskelse, da der i 2006 dumpede en bryllupsinvitation ind af døren. Elena og Cath havde besluttet at gifte sig, hvilket var blevet tilladt i Massachusetts.

Jeg var selv blevet gift i 1996, og jeg havde kun fortalt min kone små brudstykker om min fortid med Cath. Hun vidste, at jeg en lang sommer havde været kæreste med en irsk pige i Grækenland, men alt om Caths fortid som luder, havde jeg ikke inkluderet i min fortælling, og alt om Caths og mit eksotiske og erotiske trekantsforhold sammen med Elena, vidste hun heller ikke noget om.

Jeg havde fået Niels til at love, at han aldrig ville afsløre noget, når vi var sammen med dem. Jeg gemte også alle de breve, som jeg fik fra Cath, sikkert fra min kone, bl.a. fordi alle breve sluttede med hendes sidste ord fra kajen i Gavrio ”My luv, I will allways love you”.

Så en aften over et godt glas rødvin fortalte jeg min søde og kloge kone om mit forhold og eventyr med Cath. Min frygt for hendes reaktion blev helt gjort til skamme. Da jeg var færdig med at fortælle, sagde hun kun, ”jeg tror kun, at jeg elsker dig endnu højere”.

I sommeren 2006 tog vi så flyet til Boston, og i en skøn uge holdt vi ferie hos Cath og Elena og var med til at fejre, at de endelig fik papir på det forhold de havde indledt 20 år tidligere i en sommer på Andros. Det blev også til et varm og kærligt gensyn med Yannis og Melina, og Mark fik mødt den høje skandinaviske mand, som han var opkaldt efter. Der var ingen fra Caths irske familie til brylluppet, og så vidt jeg ved, har hun aldrig sat sine fod i Irland igen.

Cath så stadig fortryllende godt ud og hendes smukke grønne øjne skinnede varmere end nogensinde.

Erotiske noveller skrevet af  Marco

Historien er rettet af Marco

Del
1234567

Påskønnelse
Her kan du, også Anonyme læsere, give en lille ting til forfatteren af historien, for at vise din påskønnelse.

(13)

3 * = Ok historie
2 * = Under middel historie
1 * = Dårlig historie

For at kunne stemme, skal du oprette dig som bruger.

AxelB(m) 28-03-2024 23:14
Virkelig en velfortalt og velskrevet novelleserie, en skøn og smuk fortælling. Rart med en fortælling hvor sex ikke fylder det hele, men hvor det er en integreret del af historien. Tak.

bule(M) 17-06-2023 21:34
starter trist men ender godt.

Kokkedal2980(M) 09-03-2021 16:01
Spændende novelleserie, dejligt at høre om Cath og dig. Og endnu skønnere at sandheden kun forstærker ens forhold. Du kan jo ligeså godt skrive en spændingsroma - der var saft og kraft i plottet fra Athen, og en roman kan jo sagtens også indeholde den lidenskabelige del - se bare "Fifty shades of gray" - en spændende roman, hvor der også er en del romantik. Glæder mig til mere fra din side.

Jacob og Camilla(p) 06-03-2021 00:23
En dejlig, smuk og godt fortalt historie. Den ville også have været god og læseværdig, hvis sexsituationerne kun havde været antydet kort. Det fine ved historien er imidlertid, at disse sexscener vokser naturligt ud af handlingsforløbet og bliver beskrevet uden overflødig udpensling.
Tak for dit mod til at gennemføre ideen med at skrive på den måde!

jyka(m) 03-03-2021 13:52
Hej igen. I al min tid på Sexwriter.dk har jeg aldrig læst en så rørende og fantastisk romantisk novelle som denne.
Man kan kun give 5 stjerner men denne novelle burde have `mindst` 10 gange så mange .
Det er en novelle jeg med garanti vil vende tilbage til rigtig mange gange.
Mvh. og tusind TAK. Jyka

olfert57(m) 03-03-2021 06:08
Tak for din smukke fortælling om en smuk, men ikke ukompliceret oplevelse med et par dejlige piger i den græske sommer, og dejligt med en happy ending.

asger53(m) 28-02-2021 22:19
Dejlig pirrerne og ophidsende novelle som var lang og så var den rørende og jeg vil gerne sige tak for alle 7 afsnit

Chauffør45(m) 28-02-2021 13:21
Marco, tusind tak for en helt igennem, fantastisk historie, både velskrevet, velfortalt, og utroligt medrivende. Din fortæller evne, er på højde med mange "rigtige" forfattere, i min verden burde du udgive en roman. Jeg har slugt de syv afsnit, og levet mig ind i fortællingen. Sad faktisk med tårer i øjnene, da jeg var færdig med sidste linie. Så tak, håber du fortsætter med at skrive, for fortælle en historie, det kan du sgu..

Jahatten(m) 28-02-2021 11:19
Tak for en god historie.

Tre(k) 28-02-2021 08:22
Sikke en skøn fortælling. Man lever sig helt ind i den.

My-Asgard(M) 28-02-2021 07:36
En fantastisk smuk fortælling ❤️

årgang1964(K) 08-02-2021 14:12
Wauw! Hold da op, en helt utrolig, både fræk og meget, meget smuk fortælling. Tak!

Her ses læsernes bedømmelse af historien