Pigen med de grønne øjne (Almindelig sex)
Erotiske noveller skrevet af  Marco

Udgivet: 24-02-2021 00:01:03 - Gennemsnit: 4,86  Udskriv
Kategori(er): Almindelig sex | Sensuel Erotik
Antal tegn:15677
Del

3. En ny begyndelse

Præcis kl 19.00 ankom vi med færgen til Andros. Adriana havde fortalt, at Yannis datter, Elena, ville hente os ved kajen. Hun havde fået en beskrivelse af, hvordan jeg så ud, og at jeg ville komme sammen med en spinkel mørkhåret pige. Da vi kom ned af trappen, stod vi lidt blandt de mange passagerer fra færgen og spejdede efter en, som så ud som om, hun skulle hente nogen. Jeg fik straks øje en pæn slank mørkhåret græsk kvinde, som måtte være datteren. Jeg vinkede til hende og hun kom hen til os.

”Hi, I’m Elena” sagde hun med et smil. Hun var smuk på en meget klassisk måde, forholdsvis høj med former og med dybe mørke øjne. Hun havde en lidt stor smal næse, det man vist kalder en typisk græsk næse. Hun havde det flotteste lange kulsorte hår. Jeg skød hende til at være ca. på min alder.

Efter vi rigtigt havde hilst på hinanden, tog hun os hen til en gammel ramponeret Peugeot. Vi ikke skulle køre så langt, de boede i en lille by, Batsi, lidt længere nede af Andros´ vestkyst. På turen spurgte Elena om, alt var gået efter planen, og at det var godt, at Cath var kommet væk. Yannis havde åbenbart indviet sin datter i Caths ulykkelige situation.

”Katarina, we will take good care of you. You will be happy here”, sagde hun sødt til Cath, som sad omme på bagsædet og virkede lidt forsagt. Jeg kunne ikke lade være med at bemærke, at Elena talte forbløffende godt engelsk. Hun virkede ikke som en bondepige, der altid havde boet i et lille isoleret ø-samfund, som jeg lidt fordomsfuldt havde forventet. Der var noget storbyagtigt, nærmest sofistikeret over hende.

Da vi ankom til Batsi, parkerede Elena bilen ved et lille hus i udkanten af byen. Det lå på en lille skråning lige ud til stranden kun adskilt af en lille vej.

”It’s our guest house. There are four apartments, and you can stay in the top one to the left”, forklarede Elena, mens vi fik vores rygsække ud af baggagerummet.

Lejlighed var pæn og lys med et stort værelse med en dobbeltseng, et skab, et lille bord og et par stole samt et lille køkken. Der var også et fint rent og forholdsvist stort badeværelse med bruser. Det så meget ny istandsat ud. Og så havde den en stor sydvestvendt altan, hvor man kunne sidde ud og slikke sol.

Come, let’s go over to the restaurant and meet my parents”, sagde Elena, da vi lige havde sat rygsækkene og set lejligheden og beundret udsigten fra altanen.

Batsi virkede som en ganske lille men meget charmerende typisk græsk by, med kridhvide huse med røde tegltage og de klassiske lyseblå skodder. Byen var centreret om en lille havn med små græske fiskerbåde og enkelte sejlsbåde. Restauranten lå på torvet ud til havnen. Der var to andre restauranter, men umiddelbart virkede det som om, at Yannis’ var den største. Der var både borde uden for over på kajsiden mod havnen og inde for. Der sad allerede en del gæster ved bordene og spiste. På maden på bordene kunne jeg se, at de lavede helt traditionel græsk mad som moussaka, souvlaki og selvfølgelig tzatziki og den dejlige græske salat med feta.

Straks da vi kom ind i restauranten, kom en stor kraftig græsk mand hen til os. Han var næsten skaldet og havde et imponerende gråsort busket overskæg. Han præsenterede sig som Yannis og gav os begge et kram. Han viste os hen til et bord i den fjerneste hjørne af restauranten. Inden vi satte os, spurgte han om, vi ville have noget at drikke, en øl, et gas vin? Jeg sagde, at jeg gerne ville have en øl, og Cath spurgte om, hun kunne få en cola. Han sagde henvendt til Elena hurtigt noget på græsk og bad os om tage plads. Kort efter kom Elena med to øller, en cola og et glas retsina til Yannis.

Som Elena, så skulle Yannis også lige høre om, alt var gået godt. Han talte egentligt glimrende engelsk, selv om hans græske accent var noget mere markant end Elanas. Yannis fortalte lidt om sin familie. For 3 år siden var havde Yannis og hans kone Melina arvet Melinas forældres restaurant i Batsi. På daværende tidspunkt boede Yannis og Melina i Athen og havde begge gode jobs, men så valgte de at lægge deres liv om og flytte til Batsi for at overtage restauranten. Melina regerede i køkkenet sammen med en ny kok, og Elena og en ung mand, som vist var en fætter, stod for serviceringen af gæsterne. Jeg fornemmede, at Yannis, mere var typen der svævede lidt over det hele og sikrede sig, at gæsterne havde det godt.

Siden overtagelsen af restauranten havde Yannis fået bygget to små gæstehuse med små lejligheder, som de lejede ud til turister i sommerhalvåret. Og til denne sæson var planen at de skulle åbne en lille strandbar med på stranden tæt ved vores lejlighed, som de havde fået kommunes tilladelse til.

Han forklarede også Cath om jobbet, hun skulle arbejde 6 dage om ugen, men nogle dage ville det kun være til frokost og andre dage kun om aften. Det gjorde ikke noget, at hun ikke havde nogen erfaring med at servere. Elena var uddannet tjener, hun skulle nok forklare, hvordan Cath skulle gøre. Det var til gengæld rigtig godt, at hun kunne tale lidt græsk, fordi de fik faktisk en del græske gæster, både fastboende og grækere fra fastlandet, der holdt ferie på øen om sommeren. Yannis tjekkede lige Caths græskkundskaber ved at stille hende nogle spørgsmål, og Cath svarede fint igen på græsk. I mine øre lød det helt perfekt, og jeg blev næsten helt stolt af Cath.

Yannis spurgte også om, jeg var interesseret i at arbejde, men jeg afslog og sagde, at jeg faktisk var på ferie. Jeg sagde dog, at hvis han skulle have hjælp med at etablere strandbaren, så ville jeg gerne give en hånd med, som tak for hans hjælp. Som det sidste sagde Yannis, at vi kunne bo i lejligheden, så længe den var ledig. Indtil videre boede der kun et tysk par i en af de underste lejligheder, men sæsonen var lige begyndt, så der ville sikkert snart komme flere turister. Men vi skulle ikke være nervøse, han kunne altid finde et andet værelse i byen, hvor vi kunne bo.

Det var en mild aften og næsten helt vindstille, så Cath og jeg spiste på et bordene ude på kajen kun en meters penge fra vandet, som vi kunne høre klukke under os. Elena bragte os forskellige af deres bedste retter, hun forklarede især Cath, hvad de hed, og hvordan de lavede dem. Både Cath og jeg drak nogle øller under middagen, og det hjalp Cath til slappe mere af og falde til ro, oven på den begivenhedsrige dag. Hun grinede endog af min små kommentarer om et græsk ægtepar på bordet ved siden af os, som sad og skændtes hele tiden under deres middag. Det var første gang, jeg oplevede Cath grine. Hun fik de sødeste små rynker ved sin fregnede lille næse. Hun så så dejlig ud.

Det havde på alle måder været en udmattende dag. Klokken nærmede sig midnat da de sidste gæster begyndte at gå, og restauranten skulle til at lukke. Vi gik ind for at sige godnat til Yannis og hans familie. Jeg forsøgte at betale for vores måltid, men det ville Yannis slet ikke høre tale om.

Vi aftalte, at vi begge skulle komme tilbage næste dag kl. 11.30, så skulle Cath have sin første arbejdsdag. Yannis var sød til at spørge om, hun hellere ville vente en dag eller to, men Cath syntes, at det var fint for hende at komme i gang og lære at være tjener.

Da vi kom tilbage til vores lille lejlighed, var vi begge helt trætte og ville bare i seng. Jeg tog alt mit tøj af og skulle til at lægge mig ned under det tynde lagen.

”Do you go naked to bed?” spurgte Cath lidt forundret.

”Yeah, if it is as warm as now, I always prefer to be naked”.

Cath havde stadig sit lidt for store undertøj på. Hun stod og kiggede lidt tvivlrådig på mig.

”Cath, why don’t we throw away all your clothes? It’s just a bad memory. And tomorrow you’ll see what I have bought for you”.

Cath tog sin BH og trusser af og sammen med det andet tøj smed hun det ned i en lille plastic skraldespand, der stod i køkkenet. Derefter kom hun hen til sengen og lagde sig helt nøgen ned ved siden af mig. Jeg tog en arm om hende og hun puttede sig ind til mig.

”Mark, thank you for all you have done for me, I’m just so incredible happy”. Det var det sidste hun sagde til mig, inden vi begge hurtigt faldt I søvn.

Jeg vågnede næste morgen ret sent, klokken må have været et pænt stykker over 8. Cath var allerede oppe, hun havde været nede i byen og for at købe lidt morgenmad. Hun havde taget en lille lyseblå nederdel og en sort t-shirt på. Begge dele passede hende rigtig godt. Hun kom ned i sengen og kyssede mig god morgen.

”I hope it was okay, that I took some money from your pocket”.

“Yeah, sure… and you look great in the skirt and t-shirt. Why don’t you try the other clothes on?”

Cath fandt rygsækken frem og lagde alt tøjet op på bordet og begyndte at prøve det på skift. Ud over nederdelen og den sorte t-shirt havde jeg købt en kort blomstret sommerkjole, et par korte lærreds shorts, en tynd hvid skjorte og en der var helt mørkegrøn, som passede godt til hendes smukke øjne. Desuden havde jeg købt et par helt almindelige t-shirts i forskellige farver, et par lette flade læder sandaler, en sort bikini og så 4 par hvide små bomuldstrusser. På et tidspunkt stod hun kun med bomuldstrusser på. Hun kiggede ned i rygsækken, som om der manglede noget.

”Have you bought a bra for me?”, spurgte hun undrende.

”No, sweetie, no bra, I will look at your beautiful tits all the time”, sagde jeg grinende og tog hendes hånd og trak hende ned i sengen til mig.

Vi kyssede igen hinanden. Et rigtig dybt vådt tungekys. Hun kyssede virkelig skønt, det var som om at vores munde passede perfekt sammen. Men så stoppede hun kysset og trak sig lidt væk fra mig.

”But they are so small”, sagde Cath, som om hun var utilfreds med dem. Hun kikkede ned på sine bryster.

”No, honey, I love them, they are perfect… they are so…”, jeg ledte efter det rigtige ord, “… so delicious”

Jeg kærtegnede hende dejlige faste bryster, hendes brystvorter begyndte straks at blive hårde og store. Jeg lagde hende om på ryggen og sugede og slikkede på de hårde knopper, de var som to små vingummibamser. Jeg havde aldrig været sammen med en pige, der på den måde fik erigerede brystvorter, i hvert fald ikke så store. Det gjorde mig så dejlig liderlig, og jeg kunne mærke, at det også havde en hvis virkning på Cath, jo mere min tunge pirrede de hårde nipples.

Hendes vejrtrækning blev tungere jo mere jeg krammede og kælede med hendes bryster. Jeg tog min ene hånd ned til bomuldstrussen og lod den glide let uden på stoffet lige over hendes revne. Cath begyndte at stønne og klynke lidt højere. Jeg forsøgte hele tiden at være forsigtig og nænsom. Vores sex skulle være blid og lækker, hun skulle nyde det og ikke få mindelser om kunderne fra bordellet. Hun skulle vide, at sex kan være noget af det skønneste, man kan opleve.

Da jeg kunne fornemme, at stoffet begyndte at blive fugtigt, tog jeg hånden inden for trussekanten og lod en finger glide ned i hendes nu ret fugtige revne. Jeg fortsatte med at kysse og nippe i de hårde brystvorter. Med mine fingre skilte jeg de klæbrige kønslæber og cirklede fingerspidsen om hende lille hårde knop. Cath stønnede og vred sig, jo mere liderlig hun blev.

”Uhh… Mark… please, take me”, sagde hun med en lille sexet stemme.

Jeg rejste mig og tog hendes våde trusser af. Hun kiggede op mig med begær, mens hun klemte sine små bryster. Hun kiggede især på min helt stive pik, som krummede let op ad, helt klar til at komme på besøg i hendes varme indre.

Cath spredte sin slanke ben, og jeg lagde mig ned i mellem dem, og med min højre hånd tog jeg min pik hen til hendes revne og lod først pikhovedet glide et par gange op mellem skamlæberne, så spidsen lige gled over hendes klit. Jeg støttede med min venstre arm i madrassen, så vi hele tiden kunne se intenst ind i hinandens øjne.

Så lod jeg min pik søge op i hendes hul, uendeligt langsomt gled den ind. Cath lukkede øjnene i nydelse, da jeg kom helt i bund. Jeg havde en forestilling om, at alle hendes kunder havde kneppet hende hårdt og brutalt uden tanke på hendes følelser. Derfor gjorde jeg det helt langsomt, så hun kunne mærke, hvor skønt det er at være fyldt ud af en hård lækker pik. Cath lå med et næsten forpint udtryk, hun bed sig i underlæben for ligesom at tilbageholde nydelsen.

”Just enjoy it, baby, … just let go…”, hviskede jeg, mens jeg stadig helt langsomt gled ind og ud af hendes dejlige stramme skede.

Hun klynkede mere og mere, nu med helt lukkede øjne. Jeg kunne fornemme, at hun nu kun gik med følelsen og bare nød det. Hendes vejrtrækning skiftede og blev lidt mere hurtig, og så kom hun i en lang stille orgasme. Hende krop rystede eller nærmere sitrede på den frækkeste måde. Små tårer trillede ud ad hendes lukkede øjne, men jeg var sikker på, at det var glædes tåre.

Min pik var ved at sprænges og til sidst kunne jeg heller ikke holde min orgasme tilbage. Uden at sætte tempoet op kom jeg dybt oppe i hende, i flere små ryk pumpede min pik den varme sperm ud og fyldte skeden.

Da vores orgasmekramper var klinget af, sank jeg forsigtig ned over hendes spinkle krop, og vi kyssede igen. Min pik var stadig helt stiv op oppe i hendes varme indre. Vi lå bare og kyssede og nød hinandens kroppe helt tætte sammen.

Lyden af en bil, der dyttede ude på vejen foran vores lille guesthouse vækkede os fra vores lykkefølelse. Jeg trak mig ud af Cath og lagde mig ned på ryggen. Min pik var ved at blive slap, men den var stadig helt våd af sperm og Caths kussesafter.

Cath stod ud af sengen og samlede trusserne op fra gulvet. Hun så lidt på dem.

”These are all wet now, I have to take a new pair”

Hun kastede dem over i sengen til mig. Jeg kunne ikke lade være med at tage dem op til næsen og snuse til dem. Jeg syntes de duftede skønt.

Da vi havde spist, gik vi ud for at se lidt på den lille by. Én ting jeg ikke havde fået købt var solcreme, og det fik vi helt sikkert brug for. Vi begge var ret blege. Selvom jeg er mørkhåret og som regel har let ved at blive solbrændt, så havde jeg i de sidste 4 måneder befundet mig i bunden af norsk fisketrawler, og det bliver man ikke brun i huden af. Og Cath, ja hun havde heller ikke været i nærheden af megen sol og som irlænder, så var hendes krop jo per definition i solunderskud.

Vi fandt et lille farmacia, hvor vi fik købt noget solcreme. Ved samme lejlighed fik Cath købt nogle p-piller, endda selvom hun ikke havde en recept. Det tog man vist ikke så tungt i Grækenland.

”I think, I will be needing these, if I’m sharing the bed with you”, sagde hun om pillerne, da vi gik ud af butikken.

Senere fortalte hun mig, at hun havde fået p-piller, siden hun var kommet til Grækenland. De vidste godt i baren, at det ville være dårligt for forretningen, hvis deres piger blev gravide. Det var utænkeligt for hende at tage dem, da hun boede hjemme i Irland.

Som aftalt mødtes vi i restauranten med Yannis. Cath fik et lille forklæde og Elena begyndte at instruere Cath i, hvordan man tog i mod bestillinger, hvordan man serverede, hvor de forskellige ting var osv. Jeg begyndte at føle mig lidt overflødig. Jeg fik lige fat i Cath og Elena og sagde, at jeg ville tage på stranden. Cath kyssede mig og sagde, at det var fint og vi ville ses senere.

Erotiske noveller skrevet af  Marco

Historien er rettet af Marco

Del
1234567

Påskønnelse
Her kan du, også Anonyme læsere, give en lille ting til forfatteren af historien, for at vise din påskønnelse.

(7)

3 * = Ok historie
2 * = Under middel historie
1 * = Dårlig historie

For at kunne stemme, skal du oprette dig som bruger.

olfert57(m) 28-02-2021 06:58
En ny begyndelse med Cath og søde grækere. Vækker minder om det dejlige land. Ja for at gentage mig selv; som sædvanlig super velskrevet.

Kollektivet(p) 25-02-2021 10:15
God historie. Spændende med en variant, hvor handlingen og den erotiske stemning bygges op lidt efter lidt.
Carl Wilhelm

Sælgeren(m) 24-02-2021 01:38
Sød og spændende historie. Utroligt velskrevet.

Her ses læsernes bedømmelse af historien