Pigen med de grønne øjne (Almindelig sex)
Erotiske noveller skrevet af  Marco

Udgivet: 25-02-2021 00:01:01 - Gennemsnit: 4,67  Udskriv
Kategori(er): Almindelig sex | Analsex | Oralsex | Offentlig | Sensuel Erotik
Antal tegn:19712
Del

4. Sex on the beach

I følgende dage faldt det hele ind i en vanlig gænge. Cath var glad for at være tjener i restauranten. Lige de første par dage var lidt hårde, fordi der var meget for hende at lære. Men Elena var hele tiden sød og hjælpsom og var meget opmærksom i forhold til Cath eller Katarina, som hun konsekvent kaldte hende. Det kunne jeg egentlig ret godt lide.

Jeg begyndte at hjælpe Yannis med at bygge strandbaren op. Den lå lidt længere henne på stranden i den lille bugt, ikke langt fra vores hus. Han havde fået støbt et cementgulv oppe, hvor sandet sluttede og gik over i et græs område, og han havde allerede fået opført et lille træskur, hvorfra man skulle kunne købe drikkevarer, is, lidt sandwich og toast og den slags. Heldigvis ville Yannis ikke have de hvide plastik stole og borde, som man ellers typisk ser på den slags strandbarer. Han havde fået fat i en masse gamle træborde og stole fra en restaurant, der var lukket. De var alle i meget dårlig forfatning, så jeg hjalp med at få dem sat i stand.

Jeg fik også lejet en motorcykel, så Cath og jeg kunne komme lidt rundt. Hver anden dag skulle hun først være i restauranten om aften, og så havde vi til kl. 17.00, hvor vi kunne tage på udflugter til andre byer eller strande.

Efter en uge fik hun løn for første gang. Hun var så stolt og lykkelig. Som noget af det første sagde hun, at hun ville begynde at betale mig tilbage, for alt det jeg havde købt til hende. Jeg afviste hende og sagde, at det var en gave, så hun kunne komme i gang. Det var meget svært for Cath at acceptere det, men til sidst gav hun sig. Så spurgte hun, om vi ikke kunne køre over til hovedbyen på Andros (som selvfølgelig hedder Andros). Elena havde fortalt, at der var nogle tøjforretninger, og hun måtte købe nogle andre sko, da sandalerne, som det eneste af det jeg havde købt, ikke passede hende.

Næste formiddag kørte vi af sted på min Yamaha offroader. Selve turen over til Andros by tog kun tre kvarter. Det var en meget smuk tur op over øens langsgående bjergkæde. Da vi var højest oppe gjorde vi lige et stop i en lille landsby og nød den storslået udsigt ud over den sydlige del af øen.

I Andros fandt vi en lille tøjforretning, som også solgte sko. Cath fandt sig nogle små lidt ballerinaagtige sorte sko, som ville være gode at have på i restauranten, og et par flip-flopper, som mere var til strandbrug. Hun købte også to små ens læder armbånd, et til mig og et til hende. Jeg blev rigtig glad for det, jeg kunne fornemme, at det var vigtigt for Cath at give mig en gave. Bagefter spiste vi frokost på en lille restaurant inden på torvet.

Elena havde fortalt mig om en dejlig strand, som vi kunne stoppe ved på vejen tilbage. Det var lidt af en omvej, hvor vi skulle køre en del på nogle smalle bjergveje. Jeg synes, det var super sjovt, men Cath som sad bag på, var ikke helt rolig ved det og bad mig hele tiden om at sætte farten ned. Det sidste stykke ned til stranden foregik af en hullet grusvej. Der kom offroad motorcyklen lidt mere til sin ret.

Elena havde fuldstændig ret, stranden var magisk smuk. Den lå i en lille bugt med helt lyst fint sand og turkisblåt vand. I den ene ende af stranden var der nogle træer, som gav os lidt skygge, så vi ikke blev forbrændte. Det bedste ved det hele var, at vi var de eneste der var på stranden.

Jeg bredte vores håndklæder ud og derefter tog jeg min t-shirt og badeshorts af. Jeg blev helt glad, da Cath helt naturlig også smed sin bikini, efter at hun havde taget sin sommerkjole af. Jeg nød igen synet af at se hende nøgen, hun havde bare den smukkeste slanke krop og de dejligste bryster. Hendes krop havde også fået lidt farve, hvilket kun gjorde hende endnu smukkere.

Det var nok det varmeste tidspunkt på dagen, og der var ingen vind der rørte sig og vandet var næsten helt stille. Det første vi gjorde var at hoppe vandet for at få os en kølende dukkert. Jeg har altid været lidt af vandhund, og da jeg var yngre dyrkede jeg i nogle år konkurrence svømning. Cath var ikke helt så vant til vandet og svømmede lidt mere forsigtig. For sjov sprøjtede jeg lidt vand i hovedet på hende, og så sprøjtede hun noget vand efter mig. Som ”straf” måtte jeg jagte hende og fange hende. Hun hvinede højt, da jeg fik fat i hendes arm og trak hende ind til mig.

Vi stod kun så langt ude, at vi stadig kunne bunde. Jeg så ind i Caths fortryllende smukke øjne, og pludselig glemte jeg alt om vores leg, i stedet kyssede jeg hende blidt på munden. Hun gengældte straks mit kys, og vi åbnede vores munde synkront og vores tunger mødtes. Hun smagte skønt af det salte Middelhav.

Hendes bryster var presset ind mod min brystkasse og hendes arme var om min hals. Jo mere vi kyssede, jo mere pressede vi vores kroppe mod hinanden. Jeg kunne mærke at min pik begyndte at røre på sig, blive stiv mod Caths mave. Det kunne hun vist også, hun tog sin hånd ned til den og holdt om den. Jeg gik lidt ned i knæ, så vi var lige høje og vandet gik os næsten op til skuldrene.

Cath gned sin revne med spidsen af min pik, mens vi fortsatte med at kysse. Hun blev mere og mere liderlig, hun nærmest stønnede i munden på mig i vores våde tungekys. Jeg vidste, at hun snart ville have den op i sig. Hun slap taget i min pik og lagde begge arme omkring min nakke, og så hoppede hun op på mig og låste sine ben omme bag mine balder. Jeg kunne nu med min ene hånd føre pikken ind i hendes revne og finde hendes kusseåbning, mens min anden hånd var på hendes balle og holdt hende oppe. Da der var kontakt, gled Cath langsomt ned over mit hårde lem. Hun kom med et lille fræk ”uhh…” af ren nydelse, da min pik fyldte hende ud.

Hun var nærmest vægtløs, så det var så let og stå i vandet og kneppe hendes lille stramme skede. Vi kunne begge se ned i det klare vand, hvordan min pik gik ind og ud mellem hendes spredte ben. Selvom jeg egentlig gerne ville gøre det blidt og langsomt, som de andre gange når vi havde sex sammen hjemme i lejligheden i Batsi, så var det som at Cath ville have det hårdere og mere dyrisk denne gang. Måske var det fordi, at vi havde sex ude i det fri i naturen, der gjorde hende mere vild.

”Ohhh… Mark, fuck my tight little pussy…”, hviskede hun liderligt i mit øre.

Jeg holdt hende om balderne, mens min stive pik gled ind og ud. På den måde kunne jeg fuldstændig styre farten. Hun havde den skønneste dejlige røv, hverken for stor eller for lille, og hendes balder var helt faste og runde. Jeg lod min ene hånd glide ned mellem revne mellem dem, og min fingrespidser gled over hendes blottede numsehul. Det var som om, det gav et lille gib i Cath, du hun mærkede kontakten mellem hendes stjerne og min fingre. Jeg berørte hende igen lige på hullet. Denne gang kom hun med et lille støn.

”Uhhh… it feels so good… please take me harder…”

Hun var godt nok liderlig. Min pik gik som et stempel ind og ud af hendes varme skede, og jeg fortsatte med at pirre hendes frække hul med min fingre. Da jeg til sidst lod min fingerspids glide op i hendes numsehul, blev det for meget af det gode for Cath, og hun kom i en højtlydt orgasme, hængende på min pik og med benene rundt om mine balder. Jeg trak min finger ud af hendes stramme numsehul og kneppede hende igen helt langsomt, indtil de sidste kramper var forsvundet, og hun kom til sig selv igen.

Cath trak sig af min pik og tog min hånd, og vi gik ind mod land. Da vi var lige ved brinken, hvor sand og vand mødes, bad hun mig om at lægge mig ned i sandet med min pik strittende op i luften som en lille flagstang. Cath satte sig på knæ i vandkanten mellem mine spredte ben. Så dykkede hun med sit hoved ned til min pik og lod spidsen glide ind mellem hendes læber. Hun lod sin tunge glide rundt i kanten af min glans og op og ned pikskaftet. Hele tiden kiggede hun op på mig med et fræk blik i øjnene, som fortalte at hun virkelig nød at forkæle min pik. Og så dykkede hun ned over den og rigtig begyndte at slikke og sutte den.

Jeg kunne ikke forstå, hvordan hun gøre det, men på et tidspunkt slugte hun den helt til roden. Hun kælede med min nosser og spillede pikke, mens hun havde læberne om pikhovedet. Det føltes himmelsk. At ligge nøgen på en strand med en gudesmuk pige, som giver en det bedste blowjob.

Til sidst blev det også for meget af det gode, og jeg kom i en dejlig orgasme, hvor min pik sprøjtede sperm op i Caths åbne mund og i hendes ansigt. Da hun havde malket de sidste dråber ud af min pik, lagde sig op til mig og vi kyssede. Hun smagte lidt salt af både havvand og sperm.

Bagefter gik vi ud og skyllede os. Det meste af eftermiddagen lå vi oppe i skyggen kun afbrudt af små dyp i havet. Sidst på eftermiddagen da solen stod lavere, og det ikke var helt så varmt, elskede vi igen. Denne gang oppe i skyggen på vores badehåndklæder. Cath red min pik indtil vi begge havde fået orgasme.

Vi havde snart været på Andros i to uger. Cath og jeg var glade for at bo i den lille lejlighed. Jeg havde efter længere forhandlinger aftalt med Yannis, at vi betalte halv leje og så lejede vi den i 4 uger. Forhandlingerne gik mest ud på, at jeg ville betale mere mens Yannis insisterede på at ville have mindre i leje.

Cath og jeg nød meget at være sammen, når hun havde fri fra restauranten. Vi var også en del sammen med Elena, når det kunne lade sig gøre. Hun var sød og dejlig at være sammen med, og meget åben og nysgerrig. Hun fortalte også meget om sig selv, og jeg fik også forklaringen på, hvorfor hun talte så godt engelsk.

Da familien flyttede fra Athen til Andros for at overtage restauranten, var hun taget til New York for at komme i lære som tjener på en græsk restaurant på Manhatten. Hun var dengang lige blevet 19 og havde netop færdiggjort, det som svarer til gymnasiet i Danmark. Hun været meget begejstret for New York og sagde til Cath, at hun skulle glæde sig til at se byen en dag. I det hele taget var hun meget glad for Cath, de var som to meget nære veninder, der havde kendt hinanden hele livet. De pjattede sammen og hviskede og grinede det meste af tiden.

Elena og jeg havde også et rigtig godt forhold. Hun var meget udadvendt og provokerende. Nogle gange var det som om, hun flirtede lige lovlig meget med mig.

”Why aren´t Greek men not more like Mark?”, sagde hun med et glimt i øjet til Cath.

En formiddag, da vi alle tre lå på stranden i Batsi, hviskede hun til mig, ”Cath tells me, that you are a fantastic lover... and you have an amazing dick... is that true?”

Jeg blev helt overrasket over det bramfri spørgsmål og ikke rigtigt vidste, hvad jeg skulle svare. Elena blinkede til Cath og de begge begyndte at fnise. Jeg tror det var noget, de havde aftalt.

Elena så også knald godt ud. Måske havde hun bemærket, at jeg ikke kunne lade være med at kigge på hende i smug. Nyde synet af hendes solbrændte krop og den hvide badedragt, der fremhævede hendes flotte kvindelig former og hendes smukke bryster. De var noget større end Caths, måske en c eller d skål, og runde og faste. Når hendes badedragt var våd, blev den lige en anelse gennemsigtig, og jeg kun ane to store mørke areolaer. Jeg kunne ikke lade være med at føle mig lidt heldig, når jeg lå på stranden mellem de to smukke kvinder.

Cath havde det med at pludselig blive ked af det eller lidt trist. Det kom nogle gange sådan ud af det blå. Jeg havde på fornemmelsen, at det var fordi, hun kom til at tænke på fortiden, og alt det hun havde været igennem, om voldtægten og hendes familie og Irland, som hun sikkert savnede, selvom de havde behandlet hende dårligt, og så om den frygtelig tid på bordellet i Athen. Hvis jeg spurgte ind til det, så ville hun ikke snakke om det, hverken om Irland eller Athen. Hun ville levet i nuet og ellers kun se fremad. Men jeg kunne tydeligt mærke, når hun blev grebet af melankoli, og det gjorde ondt på mig, at jeg ikke kunne gøre noget eller vi ikke kunne tale om det.

Via min mor, som er psykolog, ved jeg, at når man har oplevet noget, som det Cath har været udsat for af massive svigt og overgreb, så får man traumer og sår på sjælen, der kan svære at hele. En god måde at bearbejde den type traumer, er at tale om det med en fortrolig, en som man stoler på, men det kræver, at man skal være klar til at åbne sig.

På et tidspunkt, da jeg var alene med Elena, talte jeg med hende om Cath og hendes humørsvingninger. Hun havde samme oplevelse som mig, og det gjorde også hende ked af det, når hun så, at Cath blev trist. Jeg forslog, at hun måske kunne få Cath til at åbne op, hun skulle bare lytte og være forstående. Måske ville det være lettere for Elena, da hun var en kvinde.

Jeg havde også en anden bekymring, der dog var af lidt mindre karakter. Jeg havde jo egentligt lovet at holde ferie med mine gymnasiekammerater, selvom jeg var kommet med lidt sidste øjeblik, og jeg havde ikke været ærlig over for dem i lufthavnen i Athen. Især min nok bedste ven, Jakob, havde grund til at føle sig lidt såret. Og så måtte jo også indrømme, at jeg savnede at være sammen med drengene og få drukket nogle øller og oplevet lidt af den græske partystemning, som der var rigeligt af på nogle af øerne. Der var Batsi og Andros noget mere stille.

Jeg vidste fra Niels, som havde været i kontakt med Jakob, at i den sidste uge af ferien ville de være på Mykonos. Jeg talte med Cath om det, og vi blev enige om, jeg skulle tage en færge over til Mykonos og være sammen med Jakob og de andre i sidste 6 dage, inden de skulle tilbage til Danmark, og så ville jeg komme tilbage til hende på Andros. Det var lykkedes for mig mod et mindre gebyr at få ændret min hjemrejse til slutningen af august, så jeg kunne nå tilbage til Danmark inden universitet begyndte d. 1. september.

Morgenen inden jeg skulle afsted, havde Cath og jeg den skønneste sex sammen. Cath var mere sexet og mere liderlig end hun nogensinde havde været. Hun forkælede mig på alle mulige måder, jeg fik endda lov til at prøve analsex med hende.

Vi havde prøvet det enkelt gang før, for hun elskede faktisk, når jeg pirrede hendes stjerne med min finger eller tunge. Men hun havde syntes, at det gjorde for ondt, når jeg forsøgte at presse mit pikhoved ind. Hun kunne ikke slappe af og tage i mod min pik. Men denne gang tog vi os god tid og brugte godt med olivenolie som glidecreme, og langsomt gav hun efter i ringmusklen, og jeg trængte lidt ind i hendes stramme hul.

Da hun havde vænnet sig til tykkelsen gled min pik langsomt i bund. Først gjorde vi det bagfra med en pude under hendes yndige lille numse, men Cath ville gerne prøve at ride min pik, så jeg trak mig ud og lagde på ryggen. Cath satte sig op på mig og dirigerede min olieglinsende pik op i hendes stadig åbne numsehul, og så sænkede hun sig langsomt ned over den.

“Uhhh… it feels so good… your dick are so big and hard in my tight little ass…” sagde hun på den mest liderlig måde.

Jeg havde fortalt hende, hvordan jeg nød hendes dirty talk.

Hun red nu min pik hurtigere og hurtigere, samtidig med hun gned sin lille åbne kusse med sin ene hånd. Damn, hvor hendes numse strammede godt om min pik. Da det var allerbedst, kom vi begge to i en skøn lang fælles orgasme. Cath sprøjtede for første gang fra sin fisse, hun virkede helt overrasket, men det var så super fræk.

Da vi lå helt flade og nød vores næsten obligatoriske efter-sex-cigaret, hviskede hun til mig,

”I bet, after this, you don’t wanna do anything stupid over on Mykonos”.

Sidst på eftermiddagen ankom jeg til Mykonos. Min store udfordring var nu at finde drengene. Jeg måtte sætte min lid til, at de boede i selve Mykonos by, da der ellers var en del andre steder på øen, hvor de også kunne været taget hen. Jeg gik lidt rundt og spurgte i barer og restauranter om, der var nogle tjenere og bartendere, der havde set tre danske fyre, to forholdsvis høje og så en som var lidt lavere. Desværre passede signalementet på mange, og jeg fik ingen konkrete svar. Efter nogle timer var jeg lidt ved at miste modet, men så i en lille bar på et torv var der en tjener, som mente, at hun godt kunne have set dem. Hun mente, at de havde været der de to sidste aftner.

Jeg tænkte at mit bedste bud var at vente der og håbe, at baren var blevet deres stamsted og de dukkede op lidt senere. Jeg satte mig ved et bord og bestilte en øl og lidt at spise. Fra bordet havde jeg godt udsyn ud over torvet og alle turisterne, der slentrede forbi. Jeg tror, jeg havde siddet en lille times tid, da jeg blandt de mange mennesker på torvet, så en høj fyr der lignede Alex. Jeg løb straks ud og ganske rigtigt, det var dem.

Vi satte os tilbage på baren og fik bestilt en omgang øl. Jeg havde egentlig besluttet, at jeg ikke ville fortælle så meget om Cath, kun at jeg havde mødt en pige fra Irland, og vi var taget sammen til Andros, hvor hun skulle arbejde som tjener, og vi nu havde været sammen med hende i 2 uger. Men Jakob, som kendte mig rigtig godt, kunne godt fornemme, at der var mere til historien. Og efter et mildt pres fortalte jeg dem, at hun mod sin vilje var prostitueret og holdt fanget i en uhumsk luderbar, og hvordan jeg med politiets hjælp havde fået hende ud og væk fra Athen. Jeg kom ikke rigtig ind på, hvorfor hun ikke bare tog tilbage til Irland

”Hold da kæft en historie”, sagde Jakob, da jeg var færdig.

”Er du forelsket i hende?” ville Alex vide.

”Ja, det er jeg nok lidt. Hun er super smuk og dejlig, slet ikke på sådan en luderagtig måde, bare sådan naturlig smuk. Og så er hun sød og dejlig at være sammen med”.

Jeg var glad for, at de ikke kom med nogle dumme kommentarer om den lykkelige luder, om vi havde liderlig sex sammen og den slags.

Efter at vi havde drukket endnu en omgang øl, gik vi op til det lille guesthouse, hvor de boede. Heldigvis var det muligt at få et dobbelt værelset, som jeg så kunne dele med Jakob. I de følgende dage havde vi nogle sjove dage sammen. Vi tog til stranden sammen, lejede scootere og kørte rundt på øen, og så gik vi byen om aften på de mange barer og diskoteker. Der blev drukket igennem og flirtet med pigerne. Men jeg kunne godt mærke, at jeg ikke morede helt så meget som de andre, og jeg begyndte at savne Cath.

Jeg havde også en god samtale med Jakob, om hvad jeg kunne eller rettere ville gøre fremadrettet. Ferien varede jo ikke evigt og om en månedstid skulle jeg starte på universitetet. Han skulle også starte på sit studie, og vi havde aftalt, at finde en lejlighed sammen i København. Ville Cath tage med mig til Danmark, og hvor ville vi i givet fald så bo? Og kunne hun få arbejde og ville vi fortsætte som kærester? Det var ikke fordi, jeg fik svar på mine mange spørgsmål, men det var rart at få talt om det med én, som kendte mig rigtigt godt.

De 6 dage kom til sin slutning, og det var tid til at drage af sted. Jakob, Alex og Henrik skulle tilbage til Danmark og jeg skulle til Cath på Andros. Jeg følte en glæde over at snart se hende igen. Jeg kunne mærke, at hun betød rigtig meget for mig.

Drengene skulle med en færge nogle timer før mig, vi fik pakket og forladt vores guesthouse. Efter jeg havde sagt farvel til dem og deres færge var sejlet, satte jeg ved en cafe ved havnen og fik en øl og funderede over, hvad der skulle ske. Men mest af alt glædede jeg mig til at være sammen med Cath igen.

Erotiske noveller skrevet af  Marco

Historien er rettet af Marco

Del
1234567

Påskønnelse
Her kan du, også Anonyme læsere, give en lille ting til forfatteren af historien, for at vise din påskønnelse.

(6)

3 * = Ok historie
2 * = Under middel historie
1 * = Dårlig historie

For at kunne stemme, skal du oprette dig som bruger.

jyka(m) 03-03-2021 12:30
Hvor er det dejligt med en historie der ikke kun kun handler om pik patter og fisse. Det er meget skønt og romantisk skrevet.
De første 4 kapitler har bare været skøn læsning.
Især de 2 første er meget sanselig og levende fortalt, det er noget jeg holder meget af og derfor er ***** 5 stjerner slet ikke nok. Glæder mig til resten.

olfert57(m) 01-03-2021 05:41
Du beskriver sex i vandet lige så smukt som jeg husker det.

Her ses læsernes bedømmelse af historien