For at kunne stemme, skal du oprette dig som bruger.
Frøken M(k) 24-04-2018 10:11
Hvor er det frivillige henne i denne novelle, eller er den havnet i en forkert kategori, f.eks. udnyttelse
Anonym 05-09-2016 00:41
Perverst.
Lille Grisling(k) 04-09-2016 14:42
Kom gerne med en fortsættelse!
Bruger slettet() 27-02-2016 12:25
Der skal være plads og rummelighed, men blev alligevel ked af det, da jeg læste din historie. Ingen gensidighed, kun ren udnyttelse. Ingen glæde, kun ondskab.
Du lærte mig noget nyt i dag, det skal du have tak for.
Tre(k) 27-02-2016 00:48
Klamt og ondt.
Anonym 15-01-2016 12:00
Historien er blottet for sødme, hvad er der så tilbage?
Anonym 15-01-2016 11:46
Sød historie hun skal nok lære det
Horny guy(m) 08-01-2016 23:39
Du formulerer dig godt, men skriver ikke ligefrem noget andre bryder sig om. Ondskaben ligger slet skjult i dine udgydelser. Som mangeårig dyrker af voldspornoen viser du spejlbilledet frem, men det er spejlbilledet af dig selv. Dyrk det som du vil, men kunstner - den holder ikke - men provokateur kan du kaldes.
HABA(m) 05-01-2016 19:26
dårlig formuleringsevne
Anonym 05-01-2016 00:37
Til orientering Bjørn Nørgaard:
www.bjoernnoergaard.dk/da/home
Anonym 03-01-2016 23:44
En fortælling som hører til den type man bør overveje en form for "advarsel" på.
Handler en en hård tilværelse som i bedste fald er valt af moren.
Goat Tyrant() 02-01-2016 18:51
Jeg ved ikke lige hvem Bjørn Nørgaard er. Måske du burde have benyttet et lidt mere kendt forfatternavn, til at underbygge din sarkasme :)
Horny guy(m) 02-01-2016 18:19
Citat..."Den der tager spøg for spøg og alvor kun alvorligt"...
Hr. kunstner - forstår vi skal opfatte dig som erotik litteraturens "Bjørn Nørgaard" - det er hermed fastslået!
Goat Tyrant() 02-01-2016 17:47
Til anonym 02-01-2016 17:05
Jeg billiger absolut ikke hverken voldtægt eller andre former for sædelighedsforbrydelser. Jeg hører personligt til dem der mener, at slige forbrydelser burde straffes langt hårdere.
Imidlertid hører jeg ikke til dem der mener, at den fiktive ondskab fremavler den virkelige ondskab. Ondskaben kom før kunsten. Kunsten afspejler ondskaben - ikke omvendt.
Nu har jeg været en del af det danske metalmiljø, gennem de sidste femten år. Og min konklusion bliver entydigt den, at metallere hører til blandt de største pacifister i denne verden. Dette på trods af at der inden for diverse metalgenrer, findes en overflod af krigeriske, voldsforherligende og lodret perverterede tekster.
Påstanden om at voldsforherligende kunst skulle være en katalysator for voldelige handlinger, giver jeg derfor ikke meget for.
I sidste ende er det det enkelte menneskes moral der er den afgørende faktor. At skyde skylden på kunsten, er at fritage det enkelte menneske for sit eget ansvar.
Selv om jeg finder stor glæde ved musik som benytter sig af en aggressiv retorik, og selv om jeg gerne nyder en god horrorfilm, så ved jeg stadig godt hvad der er rigtigt og forkert i den virkelige verden.
Anonym 02-01-2016 17:22
Max stjerner for kommentarerne *****
Goat Tyrant() 02-01-2016 17:07
Til anonym 02-01-2016 07:46
"Tvang med egen fri vilje", virker ærlig talt på mig som et temmelig abstrakt begreb. Enten bliver man tvunget, eller også gør man ikke.
Reelt set handler denne historie jo hverken om tvang eller voldtægt. Den burde måske snarere have været kategoriseret under udnyttelse, men det er så hvad det er.
Historiens hovedperson Mille bliver absolut ikke voldtaget. At hun bliver groft udnyttet af en seksuel sadist, er der absolut ingen tvivl om, men voldtaget bliver hun ikke.
Mille har, sammen med sin mor og søster, valgt at leve på en rig mands nåde, frem for at bo på gaden. Hun vælger at lade sig udnytte i bytte for mad og husly.
Ikke noget nemt valg, men trods alt stadig et valg. Ergo er der hverken tale om tvang eller voldtægt.
Jeg har vist aldrig omtalt mine historier som "stor kunst". Men erotiske noveller er da en form for kunst, ligesom alle andre udtryksformer er det.
Jeg mener personligt, at mine historier har en del mere kant og dybde end mange andre historier på dette site. Hvorvidt man er enig i den betragtning og hvorvidt man i så fald ser det som et gode eller et onde, må jo være op til den enkelte læser at bedømme.
Anonym 02-01-2016 17:05
Historien skal læses som fiktion - formoder jeg. Bliver nød til at gøre opmærksom på, at der ikke er langt mellem fiktion og virkeligheden.
Har selv - som ret ung - fået fjernet mødommen i begge indgange. Ligeledes bundet på hænder som beskrevet, men benene i et stort "V" til kroge i et loft. Det var ikke kærlighed eller ømhed, da to voksne Herrer indviede mig til voksenlivet.
love2love(M) 02-01-2016 12:40
Jeg vil lige citere dig:
..."Som mangeårig dyrker af såvel metal musik som gyserfilm, okkultisme, voldsporno og lignende, kan jeg kun stå fast på det postulat, at den virkelige "ondskab" om man vil, findes i den virkelige verden og ikke i kunsten. Kunsten afspejler virkeligheden og ikke omvendt" ...
Du får dine 3* for historien. Som tidligere skrevet, har du fået mig til at indse, at jeg alligevel ikke er så fordomsfri - som jeg troede. Hvad med at flytte diskussionen til debatten?
Afgiven stjerner og kommentarer viser vel hvad dine læsere mener. Men at kalde det kunst er det ikke - at gabe overfor for meget?
Bente52(k) 02-01-2016 11:40
Historien er heller ikke min stil, men jeg har lidt svært ved at se hvad der gør den værre end så mange andre herinde.
Jeg har læst historier der er mindst lige så grænseoverskridende eller værre og tænder bestemt ikke på dem, men anerkender at der er læsere til disse FANTASIER. Godt nytår
Anonym 02-01-2016 07:46
Kære Goat Tyrant,
Der er stor forskel på tvang under sex og tvang i vold. Tvangskategorien herinde er defineret som tvang - med (!) egen fri vilje. Tvang i sex kan have mange nuancer, men jeg finder ikke nogen af dem i din novelle.
Voldtægt har ikke spor at gøre med sex, og denne historie handler om vold og voldtægt, og ikke om sex. Det er dét, kommentarerne går på.
Jeg er nu helt enig med dig i at man ikke kan sige at du af den grund er farlig at have gående frit rundt; det hænger ikke sammen med ens fantasier, heldigvis.
Om du vil se din historie som stor kunst bestemmer du jo selv. Der er måske så blot mere fornuft i at lægge den op på en kunst-side end på en sexnovelleside, især når du ser de øvrige noveller herinde som klichéprægede - det må føles lige så malplaceret for dig som hvis Van Gogh skulle udstille et værk på Smørumnedre Byhandelsmuseum
Bedste hilsner.
Goat Tyrant() 01-01-2016 23:04
Til den anonyme herre, der insinuerer at jeg skulle være farlig eller på anden måde utilregnelig, alene af den grund, at jeg finder glæde ved at skrive historier som, tilsyneladende vækker anstød hos en del læsere, kan jeg kun erklære mig uenig.
Som mangeårig dyrker af såvel metal musik som gyserfilm, okkultisme, voldsporno og lignende, kan jeg kun stå fast på det postulat, at den virkelige "ondskab" om man vil, findes i den virkelige verden og ikke i kunsten. Kunsten afspejler virkeligheden og ikke omvendt.
At angribe den chokerende kunst, er efter min mening et forsøg på at lukke øjnene for verdens ondskab, fordi man ganske enkelt ikke kan kapere den.
At denne historie skaber så voldsomme reaktioner, kommer ærlig talt bag på mig. Imidlertid må jeg tage det som et udtryk for, at den skiller sig drastisk ud fra de øvrige, lettere klicheprægede og trivielle historier, som ellers florerer her på stedet. Hvilket må betragtes som en positivitet.
Goat Tyrant() 01-01-2016 19:19
Jeg må desværre medgive, at der burde være foretaget en grundigere korrektur på denne historie. Det kan jeg kun beklage.
Til de personer der føler sig stødt over denne historie - eller over mine historier generelt - kan jeg kun sige, at der er tale om fiktion og ikke om opfordring til voldtægt eller anden sædelighedsforbrydelse.
Når man vælger at læse en historie som er kategoriseret under emnet "Tvang", må man jo forvente, at minimum én af de implicerede karakterer, ikke har givet sit samtykke.
Såfremt man hører til dem, der bliver chokeret over denne type underholdning, må man jo nøjes med at læse historier, fra de mere stuerene kategorier.
Bagmand(m) 01-01-2016 17:17
Rendyrket vold. Ikke nogen ophidsende læseoplevelse. Desuden fyldt med stavefejl og grammatiske fejl.
Anonym 01-01-2016 12:47
Sygt! Nu har jeg læst alt du har skrevet til nu. Mon ikke du trænger til behandling. Jeg er sgu ikke helt tryg, hvis du går frit rundt i samfundet.
La Brioche(K) 01-01-2016 11:44
Det her er mere en novelle om vold incl voldtægt end om sex. Det har jeg ingen fornøjelse af.
love2love(M) 31-12-2015 10:49
Jeg opfatter mig selv som fordomsfri - her er jeg ved at nå en grænse, måske er jeg ikke så fordomsfri som jeg troede ? ? ?
Men alligevel 3 * = en ok fortælling, men lidt for sadistisk efter min smag.
HANS OG GRETHE(p) 31-12-2015 01:57
FØG HVOR ET DUMT SVIND HAN ER